Monday, August 4, 2008

22: Selang-seli

Pada sela-sela nafas ada sesak
Dalam laju-laju bicara ada gagap
Antara langkah-langkah keyakinan ada lopak,
tersadung, terhantuk, tersungkur, tersembam
dan luka...

Namun takkan dilepas, kan?

kan, kan, kan?

Kerana tujuan itu sudah mengalir dalam darah..
Setiap degupan menjadi tazkirah...
Dan setiap kesakitan tanda Dia yang tak pernah lupa...
tak mahu kau menyerah..
never!

kan?

---



Muna, I love you! ;)

5 comments:

uswah said...

wah wah,.,. dah jadi blog puisi nampaknye! aku ni dahle susah nak paham! hahaha.. weh lawonye pokok itu! ade kat sane ke? tepakse aa uswah gi sane n tangkap gambo kat pokok tu dgn ....! hahahaha

cIk iN said...

Muna, I love you? ckp dgn diri sendiri ke moon?? hihi..

luv u too dear... ~_^

muna khaider said...

uswah: lawokan pokok tu! hehe.. tu kat tasmania.. kan ari tu munah g tassie.. nnt u g la honeymoon kat sne..

cik in: ha'ah.. ckp ngan diri sendiri.. kekurangan kasih syang dr diri sendiri.. haha.. to love others, love urself fes, kan kan? hehehe

HbO said...

Muna, love you too..=)

nadiah::syaimaa'::hamizah said...

apa ke hae ler kawan ana sorang ni...ayat last dia ni yang ana tak tahan.

Of course loving ownSELF is important except when it became SELFish

Double 'peace' from JB v(^_^)v

~nadiah